Zwroty:

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Jeśli zmienisz zdanie, po prostu odeślij zamówiony towar (pokrywasz jedynie koszty przesyłki zwrotnej), a my niezwłocznie zwrócimy Ci należność na wskazane przez Ciebie konto. Do zwracanego towaru dołącz wypełniony formularz zwrotu - możesz go pobrać i wydrukować z tego miejsca - formularz zwrotu.

Reklamacje – przesyłka na nasz koszt:

  1. Prosimy zawsze sprawdzić przy listonoszu, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe przy przewozie odpowiada przewoźnik.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy reklamację składać od razu u przewoźnika przy dostawie.
  3. Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty. W przypadku wady produktu wystarczy Twój list lub telefon. Nie wymagamy wypełniania żadnych druków czy formularzy.
  4. Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z Twoim życzeniem:
  • wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie w przypadku, gdy wada jest ewidenta i nie wymaga ekspertyzy u niemieckiego producenta firmy WOLL
  • w przypadku gdy wada jest wątpliwa, produkt jest wysyłany do niemieckiego producenta firmy WOLL na eksperyzę, która ma na celu stwierdzenie czy produkt może być zakwalifikowamy do wymiany na nowy. Czas w takim przypadku może wydłużyć się do 4 tygodni od momentu otrzymania przez Naszą firmę produktu od Kupującego.
  • w przypadku braku możliwości wymiany produktu, proponujemy wymianę na inny produkt lub zwracamy wpłaconą należność.

Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Twoje zadowolenie jest dla nas bowiem najważniejsze.


E-mail: info@patelnie-tytanowe.pl

tel.504-272-288 w dni robocze w godzinach 9-16.